Home News QUARTA RATA prorogata al 14 luglio - Deadline of 4th payment postponed to 14th July

Ulteriore posticipo per il pagamento dell'ultima rata del contributo per l'a.a. 2019/2020 - Further postponement for the payment of the last instalment for a.y. 2019/2020
avviso

L'Università di Macerata proroga ulteriormente al 14 luglio 2020 la scadenza per il pagamento della quarta e ultima rata del contributo onnicomprensivo per l'anno accademico 2019/2020.
L'Ateneo accoglie così la richiesta del Presidente del Consiglio degli Studenti, che ha rappresentato le difficoltà dei nostri iscritti in seguito alla crisi economica dovuta all’emergenza sanitaria da Covid-19. La scadenza del 15 giugno, quindi, è da ritenersi superata.

ULTERIORI INFORMAZIONI

bandiera inglese

The Univesity of Macerata further postpones the deadline of the payment of the fourth and last instalment of the university fee of the a.y. 2019/2020, the new deadline is 14th July 2020.

The University thus agrees with the request of the Students'Representative, who shew us the economic difficulties of our students due to the economic crisis linked to the Covid-19 pandemic emergency. Henceforth, the deadline of 15th June is to be considered no more valid.